5 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za tabelke i prosze kiedys o pozostale czesci do A1 i dobrym uzupelnieniem bylyby informacje dla poziomu A2 (w miare mozliwosci). Przede wszystkim zycze powodzenia w nauce i pomyslnego zdania egzaminu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do końca przyszłego tygodnia postaram się zamieścić cz. 2 poziomu A1 i 2 wpisy dotyczące poziomu A2. A potem, w tak zwanym międzyczasie ;) zakres materiału na B1 i na poziomy C :)
      Bardzo dziękuję! Jak się wkręcam w naukę, szczególnie przed egzaminem, to potem mam wyrzuty sumienia z powodu każdej chwili, którą spędzam na robieniu innej rzeczy niż na nauce, ale nie można dać się zwariować! Pozdrawiam i również życzę powodzenia w nauce / weryfikacji poziomów :)

      Usuń
    2. ja właśnie tak miałam z językiem niemieckim, kiedy intensywnie uczyłam się tego języka top zwykłe wyjśćie na piwo z koleżanką powodowało u mnie wyrzuty sumienia, ze tyle mogłam w tym czasie nauczyc się, ale chyba w nauce jak i w przyrodzie chodzi o równowage ;)

      Usuń
    3. W pelni to rozumiem bo mam tak samo :D dlatego prosze sie nie spieszyc tylko skupic na nauce albo zachowac rownowage :D

      Usuń
    4. Dokładnie, równowaga to słowo klucz, dzięki Karolina ;)

      Usuń

Copyright © 2016 Francuski - nauka do B1, B2 .... , Blogger