DISQUS na blożku!

Zgodnie z tym co obiecałam, zainstalowałam Disqusa. Jestem bardzo ciekawa czy działa, mam nadzieję, że wszystko śmiga jak ta lala i że teraz kontakt między nami będzie o wiele łatwiejszy, bo Disqus to takie fajne narzędzie, które powiadamia, jak ktoś komentuje/odpowiada i  moim zdaniem działa o wiele lepiej niż system komentarzy Bloggera.
Jeśli zostawisz u mnie komentarz, a ja na niego odpowiem, to Ty się o tym dowiesz, bo zobaczysz czerwoną chmurkę u siebie na Disqusie. Proste, nie?

Jeśli ktoś coś skomentuje, a Tobie się to będzie podobało lub nie, to możesz kliknąć "Głosuj za" lub "Głosuj przeciw" (coś w stylu opcji Lubię to na Facebooku, ale na dodatek z opcją Nie lubię).

Jeśli nie chcesz się rejestrować w Disqusie, to zawsze możesz dodać komentarz jako osoba niezarejestrowana, jednak ja zachęcam do rejestracji, bo w taki sposób mogę zajrzeć też na Twojego bloga (jeśli prowadzisz), a w przyszłości będziesz mieć łatwiej przy dodaniu kolejnego komentarza. Potem można sobie jeszcze pozmieniać ustawienia na koncie Disqus: czy się chce powiadomienia na maila o ciekawych konwersacjach itp. Moim zdaniem warto założyć sobie konto (jeśli ktoś jeszcze nie ma..) poświęcając na to 30 sekund, aby potem wszystko sprawnie działało.

TAK - blog przeszedł małe naprawy, ale od teraz będzie lepiej!


Jeśli ktoś zauważył, to wszystkie komentarze (a miałam ich do tej pory 361, niezła sumka!) zniknęły, ponieważ od jakiegoś czasu Disqus nie jest kompatybilny z Bloggerem i cośtam ogólnie im się nie udało podczas robienia aktualizacji. Mnie to nie martwi, coś za coś, mam nadzieję, że wygoda moich czytelników i moja nam to wynagrodzi. Komentarze ponoć mają wrócić. Ja jestem spokojna :)

Jeśli ktoś jeszcze nie jest przekonany lub chciałby przeczytać więcej o tym fantastycznym systemie komentowania, to zapraszam TU na bloga Żyj-Kochaj-Twórz, gdzie jest opisane wszystko: jego plusy i minusy, sposób rejestracji i włączenia się do konwersacji.

Jako że na moim blogu Disqus jest w fazie testowania czy działa, w przypadku sugestii proszę o... komentarz :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Francuski - nauka do B1, B2 .... , Blogger