WĄTPLIWOŚCI - KSIĄŻKI DO JĘZYKÓW OBCYCH

Eh, kupiłam sobie moją nową książkę do gramatyki. Opisana POD NASTĘPUJĄCYM LINKIEM. Ale chciałabym opisać wątpliwości jakie mnie naszły, kiedy byłam w księgarni i miałam do wyboru chyba z dwadzieścia książek podobnego typu (byłam w bardzo dużej księgarni, bo pomyślałam, że tak będzie lepiej, większy wybór, to zawsze lepiej, prawda?? Ale chyba następnym razem pójdę do małej księgarni gdzie będą mieli  3 książki na moim poziomie do wyboru i w taki sposób nie oszaleję), dosłownie czułam się jak dziecko we mgle i całe szczęście, że zarezerwowałam sobie dobrą godzinę na wybieranie książek, bo gdybym miała mniej czasu, to bym nie zdążyła nawet ich przejrzeć. Wydawnictwa szaleją z drukowaniem książek językowych i się prześcigają w opisywaniu, że to właśnie ich podręczniki są lepsze. Całe szczęście, że nie rozumiałam wszystkiego, co tam pisali na okładkach książek z tyłu, bo prawie wszystko było po francusku, hihi. Ale te wątpliwości typu: która książka będzie najlepsza? Z jakiej będę się uczyć lepiej, efektywniej, czy z obrazkami, czy sam tekst i ćwiczenia? Zadałam sobie te i inne pytania i w końcu dokonałam wyboru.

jaką książkę do nauki francuskiego wybrać


Mój wniosek jest następujący: czasami za dużo to też niezdrowo. Fantastycznie, że można wybrać spośród iluś książek, ale ja naprawdę dostałam zawrotu głowy. I te dwadzieścia książek, które mieli, to były książki tylko do samodzielnej nauki nazwijmy, nie typu standardowy podręcznik na zajęcia, z obrazkami itp. Bo tych to było tam jeszcze więcej, ale nawet sobie nie przeszkadzałam ich przeglądaniem, bo to była jedyna kwestia, którą miałam jasno określoną: nie przyszłam tam, aby kupić kolejny podręcznik.

Myślę, że moim kolejnym zakupem będzie albo książka ze słownictwem (widziałam niektóre, bardzo kuszące! :) ) albo książka z testami DELF B1. Najpierw chcę wykorzystać zasoby, które posiadam i zobaczymy :)

Sądzę, że w przyszłym tygodniu będę miała czas, aby zaplanować sobie naukę z mojej nowej książki, łącznie z jakąś inną książką, opiszę to również na blogu, a potem zamieszczę recenzję mojej nowości, prawdę mówiąc nie mogę się już doczekać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Francuski - nauka do B1, B2 .... , Blogger