Rekomendacja kanału na Youtubie

Uwaga, uprzedzam, to będzie bezpłatna, niesponsorowana reklama ;) kanału na Youtubie, jaki znalazłam przez przypadek na blogu Justyny O Francji, Francuzach i języku francuskim w zakładce "Ciekawe linki".

Chodzi mianowicie o kanał Home Language (LINK YOUTUBE) (LINK STRONA INTERNTOWA) przemiłej pani Patricii, w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia, jej nagrania przeważnie trwają od 5 do 10 minut, a po francusku mówi tak, że człowiek jest w stanie uwierzyć, że jednak rozumie ten język (jak mówi, to rozdziela wyrazy) i że jest możliwe, że kiedyś będzie mówić tak jak ona.

kanał na youtube francuski słuchanie nauka francuskiego


Tematyka nagrań jest językowa, porusza różne zagadnienia, słownictwo, wyrażenia (na przykład potrzebne do rozmowy telefonicznej lub do powiedzenia komuś, żeby się zamknął, hihi),wymowa... Jeszcze nie obejrzałam wszystkich filmików, ale niewiele mi już brakuje. Polecam osobom uczącym się, mniej więcej na moim poziomie, czyli około B1. Sądzę, że dla B2 też da radę, ale wyższe poziomy już mogą się troszkę zanudzić ;) Może ktoś z mocnym A2 też da radę, zresztą - najważniejsze to się osłuchać! Polecam nawet bardzo bardzo początkującym!! :)

Macie też takie "miłości od pierwszego wejrzenia"? Ja przyznaję, że jestem dość "specjalna" i często jest tak, że nagrania nie podobają mi się z głupich powodów: bo za mało oświetlenia przed kamerą (biedni ci ludzie co w domu nagrywają, bo nie mają gdzie indziej, a mi się nie podoba... :(  ), bo ktoś ma za niski albo za wysoki głos, itp, jakaś taka jestem wybredna... I na pewno odrzuciłam wiele wartościowych materiałów edukacyjnych z takich beznadziejnych powodów, no ale co zrobię, najważniejsze to akceptować siebie i swoje przywary :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Francuski - nauka do B1, B2 .... , Blogger