DELF B2 - punktacja. Czy otrzymałam dużo punktów?

W czerwcu napisałam egzamin DELF B2. W lipcu dowiedziałam się, że go zdałam i pod koniec miesiąca odebrałam moje wyniki. Teraz podzielę się nimi na blogu.

Nie mam jeszcze samego certyfikatu DELF, bo jego wydanie trwa kilka miesięcy, ale z Instytutu Francuskiego otrzymałam Attestation de réussite czyli zaświadczenie o zdaniu egzaminu z powodzeniem. Całe szczęście!
DELF B2 wyniki francuski


W nawiasach podaję moje wyniki z B1 z lutego 2015.

ÉCRIT

Compréhension: 21,5 / 25      (25 / 25)
Production: 23 / 25                 (20,5 / 25)

ORAL

Compréhension: 15 / 25         (19 / 25)
Production: 24 / 25                 (22,5 / 25)

NOTE FINALE: 83,50/100


Sam certyfikat (Attestation) wygląda tak (zamieszczam jakiś ogólnodostępny z internetu STĄD):


Swoją drogą dziwię się trochę, że ludzie zamieszczają tak swoje dane bez problemu w internecie. Na dodatek ta dziewczynka, która zdała egzamin, jeszcze jest niepełnoletnia, ciekawe czy jej rodzice wiedzą o tym, że dane ich córki są dostępne w internecie, no ale to nie moja sprawa.


Niektórzy mi mówią: nieważna punktacja, ważne że zdałaś. Tak, ale liczba otrzymanych punktów dużo mi też mówi. Na przykład że moje niezadowolenie po wyjściu z egzaminu ustnego było bezpodstawne, otrzymałam nawet więcej punktów niż na B1! Albo że wcale nie idzie mi tak źle "strzelanie" - na słuchaniu nagrań naprawdę strzeliłam kilka odpowiedzi, a mimo to dostałam 15 punktów, co nie jest może jakąś wybitną oceną, ale zawsze to jest już 60%. No i warto ćwiczyć pisanie wypracowań - zawsze przed egzaminem może się trafić jakieś podobne ćwiczenie, które umożliwi nam zdobycie wyższej liczby punktów!

Podchodząc do egzaminów DELF i DALF każdy kandydat otrzymuje swój unikalny numer, który już zawsze będzie do niego przynależał w przypadku zdawania kolejnych egzaminów. Tak więc mój osobisty numer pojawia się i na zaświadczeniu o zdaniu egzaminu B1 i B2.

Podsumowując - otrzymałam o 3,5 punkta mniej niż na egzaminie B1... Jestem bardzo zadowolona z moich obydwu wyników. Czy będzie DALF C1? Mam już pewne plany, ale ogłoszę je po wakacjach, na razie nie będę myśleć o kolejnych miesiącach nauki :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Francuski - nauka do B1, B2 .... , Blogger