Polub mnie! Śledź mnie!

Ja właśnie jestem na wakacjach, nie wiem czy wspominałam ;) Ale wykorzystując okazję poproszę Was o kliknięcie Lubię to! na moim Facebooku. Przycisk znajduje się w menu bocznym po prawej stronie, dlatego kto jeszcze tego nie zrobił, bardzo go proszę o nadrobienie. Świeżutkie posty, kontakt ze mną praktycznie na żywo (no, może nie jak jestem na wakacjach.. właśnie prawdopodobnie podziwiam piękne islandzkie widoki!), zapraszam:


Nie wierzę że nie masz swojego konta, teraz każdy ma Facebooka!



Mam jeszcze jedną nowość:




Moim odkryciem miesiąca jest zdecydowanie Bloglovin'. Jest to strona, na której skupione są wszystkie najfajniejsze blogi (więc jeśli Twojego jeszcze tam nie ma... biegnij czym prędzej!) z całego świata. Po zarejestrowaniu bloga (a czasem potwierdzeniu, że blog jest Twój, bo mój na przykład już istniał wcześniej w Bloglovin' i miał obserwatorów, zanim weszłam w ogóle na tę stronę!) możemy wyszukać nasze ulubione blogi, które będą nam się pojawiały na "tablicy" z najnowszymi wpisami. W taki sposób nie przegapiamy nic z naszych ulubionych blogów (a mi się już takich sporo zebrało!!) Jeśli lubimy jakiś blog, którego nie ma na bloglovin', możemy go dodać. Świetna sprawa - 15 minut przy porannej kawie, a wszystkie blogi przejrzane i w jednym miejscu. Bardzo polecam, niezależnie od tego, czy ktoś prowadzi bloga czy nie!

LINK BLOGLOVIN'

Dziękuję, miłego dnia :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Francuski - nauka do B1, B2 .... , Blogger