Zaproszenie

Dzisiaj chcę Was zaprosić do mojego drugiego miejsca w internecie. Jak się reklamować, to gdzie znaleźć do tego lepsze miejsce niż własny blog? :)

Coś innego, nic o nauce francuskiego, za to więcej o tym jak i gdzie żyję i co robię. Więcej o moich podróżach, tym, co widzę codziennie i co o tym myślę, co można zobaczyć w Hiszpanii i poza jej granicami, co polecam, a czego nie. Planuję także zawrzeć porady językowe, ponieważ z języków obcych to w hiszpańskim jestem najbardziej kompetentna.

Taki jest plan :) Póki co jest kilka wpisów, na które chciałam Was zaprosić. Blog powstaje w wolnych chwilach, mam nadzieję, że się Wam spodoba. Jest to prawie - oficjalna premiera :) Muszę dodać / ulepszyć jeszcze wiele rzeczy, ale wszystko w swoim czasie, niestety nie mogę się rozdwoić :( Ale mam już wiele pomysłów i wiele szkiców wpisów.




Będę wdzięczna za informację zwrotną no i za interakcję na blogu i z blogiem: za komentarz lub za dodanie go do Waszej listy obserwowanych blogów.

A oto i on:

http://olganina.com/



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Francuski - nauka do B1, B2 .... , Blogger