Blogi o nauce francuskiego - sprawy techniczne

Zrobiłam troszkę porządku na blogu i trochę się też nauczyłam zarządzania nim, bo w końcu miałam trochę wolnego czasu :) (ale niewiele, dlatego też wiele nauki przede mną)

Dlatego też na górze po prawej stronie zamieściłam blogi, na które zaglądam, jeśli pominęłam któregoś z Waszych blogów, proszę o znak :) Skupiłam się głównie na blogach o nauce francuskiego lub językowych. Póki co kilka, a krok po kroku coraz więcej. Nie ukrywam, że byłabym wdzięczna za rekomendację również mojego bloga na Waszych :) No ale wszystko według uznania!

blog o francuskim


Muszę przyznać, że nie rozumiem za bardzo tej sprawy z kręgami w Google +, czy to jest coś takiego jak znajomi na facebooku? :) Ale na pewno to rozgryzę. Nie wiem, czy powinnam zapraszać, czy nie, chociaż jak tak myślę na zdrowy rozsądek, to pewnie tak, bo im więcej "znajomych", tym większy ruch na blogu, a to przecież o to chodzi :)

W miarę jak będę miała jakąś wolną chwilkę, to będę się zgłębiać w tajniki bloga ;)

2 komentarze:

  1. Jezeli chodzi o blogi o nauce j. francuskiego to lubie:
    http://wszystko-co-francuskie.blogspot.fr/
    http://jezyk-slimakow.blogspot.fr/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Francuski - nauka do B1, B2 .... , Blogger