Informacje o egzaminie DALF, DELF - Instytut Francuski w Warszawie

Dzisiaj postanowiłam podać linka do Instytutu Francuskiego, czyli instytucji, która organizuje, przeprowadza i, jak sądzę, ocenia, oficjalne egzaminy z języka francuskiego. Przekierowuję Was od razu na stronę z opisami egzaminów. Znajdziecie tam wszelkie niezbędne informacje, których nie będę już duplikować, zobaczcie sami!

http://institutfrancais.pl/apprendre-le-francais/pl/testy-i-dyplomy/delf-oraz-dalf/


Jeśli chodzi o kursy w Instytucie, to ani nie polecam, ani nie odradzam, ponieważ nigdy nie byłam. Opinie znajomych, którzy chodzili na kurs do Instytutu Francuskiego w Hiszpanii są pozytywne, jedyna rzecz, która mnie zdziwiła to fakt, iż w jednej grupie było 15 osób! Ja wyznaję raczej zasadę nauki z mniejszą ilością osób :)

informacje o egzaminie delf dalf


Tutaj znajdziecie wskazówki ze strony Instytutu (po polsku) jak się przygotować do egzaminów różnych rodzajów i na różnych poziomach. Pomimo, że zasoby naukowe są podzielone na różne rodzaje egzaminów, ja uważam, że warto jest przejrzeć kilka lub nawet wszystkie ze stron, które są tam podane, nawet jeśli nie dotyczy to naszego rodzaju egzaminu - w końcu oprócz zdania egzaminu, zależy nam również na tym, aby się nauczyć języka, prawda?

W Polsce Instytut Francuski znajduje się w Warszawie i w Krakowie. Jednak egzaminy można zdawać w wielu ośrodkach w całym kraju!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Francuski - nauka do B1, B2 .... , Blogger