PODSUMOWANIE NAUKI

Dzisiaj małe podsumowanko planu , który opisałam TUTAJ, a mianowicie planu nauki.

Otóż nauka wypadła mi całkiem nieźle!

Zostało mi do przerobienia pięć lekcji, które mam zamiar uzupełnić jak najszybciej, a także część gramatyczna. Trochę inaczej, niż sobie zaplanowałam, ale uwzględniając wszelkie okoliczności, które ostatnio mi się trochę zmieniły (mam dwóch nowych uczniów, którym daję zajęcia z języka polskiego, w sumie 3,5 godziny w tygodniu, przyjechała do nas na prawie tydzień koleżanka i mieszka z nami), uważam, że wynik jest świetny!!

plan nauki francuskiego, jak zaplanować naukę francuskiego


Nic, tylko robić kolejne plany, pomiędzy szukaniem nowej pani od francuskiego (póki co mam jeszcze dwa tygodnie z moją poprzednią panią, która jedzie w podróż do Azji, no ale już trzeba się rozglądać za kolejną, ufff), moją nową książką do francuskiego, którą opisałam http://francuski-egzamin-delf.blogspot.com.es/2014/10/les-500-exercices-de-grammaire-nowa.html, no i normalnym życiem, w którym, jak pewnie wszyscy, mam swoje codzienne obowiązki. Ale jestem dobrej myśli i będę robić kolejne plany, które uwielbiam przygotowywać i uwielbiam wypełniać (to drugie chyba jeszcze bardziej! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Francuski - nauka do B1, B2 .... , Blogger