Wyzwanie blogowe

Tyle jest teraz tych wyzwań blogowych, więc postanowiłam wziąć udział i ja, a co!


Urszula Phelep, mieszkająca we Francji blogerka, prowadzi bloga Sen Mai, na którym do tej pory zamieszczała comiesięczne wyzwania nazwane przez nią "5 dni do lepszego bloga". Ogłosiła, że czerwcowe wyzwanie będzie ostatnim, dlatego postanowiłam, że się do niego przyłączę. Może i Wam starczy czasu na dołączenie?
Wyzwanie polega na publikacji codziennie przez pięć dni jednego posta na zadany przez Ulę temat. Można też wybrać pojedynczy temat i go zrealizować. Dla uzyskania najlepszych informacji zapraszam bezpośrednio do wpisu: http://www.senmai.pl/2015/06/wyzwanie-blogowe-czerwiec-5-dni-do-lepszego-bloga/


5 dni do lepszego bloga, wyzwanie blogowe, blog sen mai, blog kreatywny, moje wyzwanie blogowe


Wyzwanie trwa od 22 do 26 czerwca (od poniedziałku do piątku).

Tematy wyzwania to:


Dzień pierwszy - 10 najpiękniejszych chwil w życiu

Dzień drugi - Praktyczne sposoby na...

Dzień trzeci - Ulubiony kolor (zdjęcie)

Dzień czwarty - Czego nikt ci nie powie o byciu blogerem

Dzień piąty - Lato (zdjęcie)

Oczywiście postaram się związać treść moich wpisów z językiem francuskim, bo o nim traktuje mój blog :)

Zapraszam do przyłączenia się, jeśli tylko macie trochę czasu na napisanie tych pięciu postów oraz do śledzenia moich wpisów! Mam nadzieję się wyrobić z pisaniem :)

Przy okazji dodam, że ten wpis jest setnym na moim blogu, ale jako że nie jestem zbyt romantyczna ani sentymentalna nie mam zamiaru robić z tej okazji żadnego konkursu ani podsumowania, dość mam już z podsumowaniami comiesięcznymi. Ale przyjmuję gratulacje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Francuski - nauka do B1, B2 .... , Blogger