Zagadka - ulubiony kolor - wyzwanie 5 dni do lepszego bloga

Przypominam: biorę udział w wyzwaniu Uli z bloga Sen Mai "5 dni do lepszego bloga". (opis wyzwania) Każdego dnia należy napisać post na podany przez Ulę temat. 

Zadanie na dzisiaj brzmiało: sfotografuj to, na co masz ochotę, oby było w ulubionym kolorze. Ja nie jestem fanką fotografii (może tak: nie umiem robić dobrych zdjęć ani też mnie to nie kręci, oglądać bardzo lubię!), więc postanowiłam, że wybiorę któreś z własnych zdjęć, zawierające mój ulubiony kolor.
Okazało się, że tychże nie ma za wiele, dlatego przedstawiam Wam trzy zdjęcia, dwa ze mną, ale trochę zakrytą ;) Na każdej z fotografii występuje mój ulubiony kolor. Chętni mogą zgadywać.



W teatrze rzymskim w Mérida, Extremadura, Hiszpania.
Mój chłopak zawsze się śmieje, że jestem taka fotogeniczna, że powinnam być modelką ;)

Lubię kolory zachodzącego słońca.. Ale który najbardziej?

Często jeździmy w Pireneje na małe i większe wycieczki górskie.
(Fotogeniczna i naturalna jak zwykle)

Pierwsza część wyzwania: 10 najpiękniejszych chwil w życiu
Druga część wyzwania: Praktyczne sposoby na odpoczynek i relaks


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Francuski - nauka do B1, B2 .... , Blogger