Kurs języka francuskiego online - poziom A2 i B1

Poziom A2


Dzisiaj podaję linka do bezpłatnego kursu, który znalazłam w internecie - francuski na poziomie A2. Czyli mniej więcej po 80-100 godzinach nauki!

Uwaga: zapisać się na kurs można do 12 października, jednak im szybciej, tym mniejsza szansa, że później zapomnisz ;)

Gdybym miała więcej czasu, chętnie sama bym zrealizowała chociaż część kursu, żeby sprawdzić, jak spisuje się strona: https://www.france-universite-numerique-mooc.fr. Przyznam, że nigdy o niej nie słyszałam. Mam jednak za wiele zajęć na głowie i nie mogę sobie na to pozwolić :(

Mam nadzieję, że komuś się przyda!



bezpłatny kurs francuskiego A2 online, kurs francuskiego gratis, darmowy kurs francuskiego online, jak nauczyć się francuskiego

Czy ktoś ma już jakieś doświadczenia z tą stroną?? Będę wdzięczna za opinie!


Poziom B1


Od innej blogerki żywo zainteresowanej nauką języków, która jest (na szczęście!) moją czytelniczką (link do jej bloga TUTAJ) uzyskałam także info o kursie francuskiego na poziomie B1.

Poniżej można zapisać się na kurs:

https://www.france-universite-numerique-mooc.fr/courses/univnantes/31001/session01/about


Tutaj sprawa ma się podobnie - bardzo chciałabym móc się zapisać i przetestować kurs (a może czegoś jeszcze się nauczyć!), ale brak czasu mnie dobija :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Francuski - nauka do B1, B2 .... , Blogger